Jalkajumppaa kotiin

 In Vinkki

JALKAJUMPPAA KOTIIN

– Pallon pyöritys jalkapohjan alla on tehokkain jalkojen liikkuvuuden ylläpitäjä, vilkastuttaa myös jalkojen aineenvaihduntaa.

– Päkiälle nousu ylläpitää varvasnivelten liikkuvuutta ja venyttää tehokkaasti jalkapohjaa.

– Varpaiden haroittaminen lisää varpaiden liikkuvuutta ja hidastaa rakennemuutosten etenemistä.

– Keinautus päkiältä kannalle vahvistaa jalkapohjan lihaksia ja lisää liikkuvuutta, ylläpitää myös tasapainoa.

– Ykkösvarpaan nosto, muut varpaat lattialla lisää nivelen liikkuvuutta, helpottaa vaivasenluun aiheuttamaan kipuun ja liikkeellä voit myös hidastaa vaivasenluun kehittymistä.

– Jalkojen pumppaus on tehokas aineenvaihdunnan ylläpitäjä ja verenkierron vilkastuttaja, joka sopii myös erinomaisesti levottomiin jalkoihin. Vanhuksille ja liikuntarajoitteisille keinutuoli on erinomainen liikuntaväline  pumppaus tulee automaattisesti jalan ponnistaessa vauhtia kiikkuun.

VOIT JUMPATA JALKOJASI PÄIVITTÄIN JA AINA KUN SIIHEN TULEE TILAISUUS
Tarkemmat ohjeet ja opastuksen jumppaan saat jalkahoidon yhteydessä sekä voit hankkia oman Lacrossepallon tukemaan jalkojesi hyvinvointia ja liikkuvuutta.

Recent Posts

Leave a Comment